foto's bij verslag kust - Reisverslag uit Concón, Colombia van paulaenwiminzuidamerika - WaarBenJij.nu foto's bij verslag kust - Reisverslag uit Concón, Colombia van paulaenwiminzuidamerika - WaarBenJij.nu

foto's bij verslag kust

Blijf op de hoogte en volg

15 November 2013 | Colombia, Concón

Ik probeer even of ik op deze manier nog wat foto's kwijt kan.....

  • 16 November 2013 - 02:02

    Paula:

    Sorry lukt vandaag even niet,ik blijf proberen......
    Liefs van pau

  • 16 November 2013 - 09:53

    Ans En Cees:

    Wat een prachtige foto's. Het is een documentaire geworden! Prachtig allemaal. Zijn jullie niet moe van al deze indrukken? Wat een schoonheid heeft moeder aarde! Geniet er nog van. Wij zitten heerlijk tussen de regen, vallende bladeren! We gaan een paar dagen naar Zeeland en genieten van de Zeeuwse kust. Dikke knuffel

  • 16 November 2013 - 14:18

    Gem En Jeroen:

    Nog een weekje vakantie vieren!!! We hebben genoten van jullie verhalen. Geniet nog lekker na van alle moois dat jullie gezien hebben en de kontakten die jullie gehad hebben met de mensen in zuid-amerika. Bizonder toch!!

    liefs van ons, Gem en Jeroen

  • 16 November 2013 - 18:08

    Hans Ella:

    Vreemd ik had reactie geschreven maar is niet geplaatst.

    Wat bedoel je met nu op vakantie,wat hebben jullie daarvoor dan gedaan. (ha ha) het is allemaal zo indrukwekkend, al die ervaringen reizen dat is prachtig en onvergetelijk.
    Meid ik zie je zitten in dat 45 gr. bad onder de sterrenhemel, met een lekker glaasje bubbels . Lukt het niet met de foto's dan houden we het gewoon te goed.
    Geniet lekker van alles om jullie heen en snuif het op.
    Wij moeten het doen zonder zonnetje ,mist, lekker voor de open haard kopje erwtensoep .
    Pau en Wim over de terug weg hebben we het nog niet, zoals je zegt de vakantie begint nu pas, liefs


  • 16 November 2013 - 23:36

    Lisette:

    Hoi Pau en Wim,

    Weer bedankt voor het verslag. Zal wel vreemd zijn als wij geen verslagen meer gaan krijgen. Over het bad van 45 graden moest ik gelijk denken aan onze avond in Heleen haar tuin in de jacuzzi ook met een wijntje in ons hand onder de sterrenhemel. Ga nog genieten van de laatste dagen en hou nog even vakantie ,ha ,ha ,ha . Ik denk dat vele weer blij zullen zijn als jullie weer thuis zijn. In mijn beleving zijn jullie toch wel een hele poos weggeweest. Maar wat hebben jullie een avontuur beleefd in die drie maanden. Sinterklaas met heel veel zwarte pieten is vandaag aangekomen en de kleinkinderen zetten vandaag hun schoen, is ook weer een hele leuke tijd. Ik ga morgen denk ik warme chocolademelk maken, met slagroom natuurlijk. Over een weekje jullie ook!!!!!! Ik kijk uit naar het laatste verslag.
    Alvast een goede reis gewenst en wij zien elkaar 13 december.
    Liefs, Lisette xxx

  • 18 November 2013 - 01:36

    Paula:

    Lieve allemaal,
    Ik stop met het proberen te plaatsen van foto's,ik weet niet waar het aan ligt
    Ik hoop dat het bij het laatste verslag wel gaat lukken,maar weet je: wie wil komt gewoon lekker fotos kijken bij ons thuis en met ons nagenieten,dit vinden we een heel gezellig vooruitzicht!
    Liefs van ons

  • 18 November 2013 - 10:20

    Yvon:

    Vergeet echt je site niet hoor vrouwe bouw,
    Heb weer genoten van je verhaal,
    Wij moeten elkaar nog een poosje langer missen, maar gelukkig bestaat Ipad en dat is het veel minder moeilijk.
    Kussies voor Wimmie en Pau van Broer en schoonzussie

  • 19 November 2013 - 21:11

    Lowieke:

    Hi Wim en Pau,
    Wat een prachtige verhalen, en wat een heerlijke reis zijn jullie aan het maken.
    Allemaal ervaringen die jullie meenemen.
    We zijn zo benieuwd naar de live verhalen
    XX vanuit een regenachtig Leiden,
    Lo&co

  • 20 November 2013 - 14:18

    Moos:

    Hoi Wim en Pau, ik ga jullie toch alvast een hele goeie terugreis wensen en bedanken voor de geweldige verslagen, ze waren heerlijk om te lezen !!!

    Kom veilig thuis zondag en koester de mooie momenten daar, en geniet dan weer van het veilige vertrouwde Nederlandje met jullie familie en vrienden !!!!

    Gaat lukken toch ??

    Dikke zoen x Moos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 26 Aug. 2013
Verslag gelezen: 409
Totaal aantal bezoekers 27467

Voorgaande reizen:

04 September 2013 - 24 November 2013

chili-bolivia-argentinie-chili

Landen bezocht: