nog 2 nachtjes... - Reisverslag uit Hoge Mors, Nederland van paulaenwiminzuidamerika - WaarBenJij.nu nog 2 nachtjes... - Reisverslag uit Hoge Mors, Nederland van paulaenwiminzuidamerika - WaarBenJij.nu

nog 2 nachtjes...

02 September 2013 | Nederland, Hoge Mors

Lieve mensen
Iedereen ontzettend bedankt voor het onvergetelijke feest, we zijn sprakeloos!

Wat een klus,zo voordelig mogelijk je rugtas inpakken en echt ik heb zo weinig bij me maar kom toch uit op 15 kg? Ik loop al een beetje krom van 2 keer tas op en af, wat ben ik blij dat we geen tracking gaan doen!
Maar wat hebben we een zin om te gaan!!

We houden jullie op de hoogte
Veel liefs van Wim en paula

• 04 September 2013 - 14:33

Moos:

Spannend !!!!!! Vandaag gaat het echt gebeuren !!!
    Heel heel veel plezier en een goeie en veilige reis !!!
    Ik ga jullie zeker volgen op deze site !
    Dikke zoen van Niggie XX

• 04 September 2013 - 22:33

Hans Ella Dirk:

Nou liefies, ik ga maar gelijk beginnen met en toen na een tranen dal zijn wij de trein in gestapt en hebben we een snack genomen samen met Dirk en Marlot en pau poort deur is afgesloten hoor..
    Ik hoorde van von zand dat jullie om 10 uur geland waren, dat is heel netjes.
    Ook hebben we al wat data geprikt met Marlot, zo en nu weet je het ga ontzettend genieten met z'n tweeen. en we volgen jullie .
    Bij het lezen van jullie kaartje hebben we het droog gehouden hoor.

love you2xxHans Ella Dirk

• 06 September 2013 - 23:24

Hans En Conny:

Paula en wim.geniet van dit avontuur maak er wat moois van.we zullen jullie volgen heel veel plezier toegewenst van ons hans/conny

• 07 September 2013 - 11:13

Margareth:

Hoi pau en wim,
    Heb aan jullie gedacht toen je landde. Hoop dat het n prettige vlucht was. Inmiddels bruiloft van vief achter de rug. Heel leuk feest en best emotioneel. De familie/vrienden uit senegal zagen er schitterend uit . Vanavond feest van peet. Wordt geen buitenfeest helaas. Donkere regenwolken pakken zich samen boven Nederland. Voor jullie is de kop er nu af en geniet van alle bijzondere indrukken. XxMarg