Nog eventjes...... - Reisverslag uit Leiden, Nederland van paulaenwiminzuidamerika - WaarBenJij.nu Nog eventjes...... - Reisverslag uit Leiden, Nederland van paulaenwiminzuidamerika - WaarBenJij.nu

Nog eventjes......

Blijf op de hoogte en volg

26 Augustus 2013 | Nederland, Leiden

Nog 9 nachtjes slapen.......en onze lang verwachte reis gaat starten,
We hebben er heel veel zin in en hopen jullie mee te kunnen nemen in onze avonturen( mits er goed gebruik gemaakt kan worden van wifi)
Veel leesplezier en hopen op de nodige reacties uiteraard!!!
We komen vlak voor vertrek nog even bij jullie terug.
Liefs van Wim en Paula

  • 27 Augustus 2013 - 00:23

    Dochterlief:

    Hoi mams en paps,
    Veel plezier. Hoop mooie verslagen en foto's te zien als jullie weg zijn.
    En vergeet niet af en toe aan me te denken.
    Kusjes xxxxxxx

  • 01 September 2013 - 08:50

    Lisette Janson:

    Lieve Pau en Wim,

    Ik hoop dat jullie reis net zo geweldig en onvergetelijk wordt als jullie feest gisteravond.
    Wat was het een superfeest.

    Wat heerlijk dat ik een beetje mee mag reizen doormiddel van jullie verhalen, waar ik naar uit kijk om te volgen.

    Veel liefs, Lisette en een dikke pakkerd

  • 02 September 2013 - 16:17

    Yvon :

    Nou! Ik zit klaar voor, kom maar op met die foto,s en verhalen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 26 Aug. 2013
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 27449

Voorgaande reizen:

04 September 2013 - 24 November 2013

chili-bolivia-argentinie-chili

Landen bezocht: